Նյութը վերցվել է Sputnik Armenia-ից
Հայաստանի գործող երկաթուղին սահմանափակված է Սադախլո-Այրում (Վրաստանի սահման), Վանաձոր-Գյումրի-Երևան հատվածով, մեր վերջին կետը Զոդ կայանն է և Երասխի ուղղությունը, @ArmeniaSputnik –ին ասաց «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ գլխավոր տնօրեն Ալեքսեյ Մելնիկովը:
Նրա խոսքով` դա գործող երկաթուղային ճանապարհ է, որն արդյունավետ աշխատում է։
«Մենք խստորեն կատարում ենք կոնցեսիոն պայմանագիրը ՀԿԵ-ի և Հայաստանի կառավարության միջև։ Մի շարք հարցերում նախատեսվածից առաջ ենք անցել, նույն կոնցեսիոն պայմանագրով պետք է 174,6 մլրդ դրամ (435,4 մլն դոլար) ներդնենք Հայաստանի երկաթուղու ենթակառուցվածքներում և շարժակազմում, որից ավելի քան 140 մլրդ դրամը (մոտ 349 մլն դոլար) արդեն ներդրվել է։ Մինչ օրս բեռների փոխադրումից հրաժարվելու ոչ մի դեպք չի եղել»,– նշեց Մելնիկովը։